نرم افزار قدرتمند و ساده مدیریت درمان در منزل و پرستاری در منزل پرشین
با سابقه اجرایی بیش از 2 سال در مراکز درمانی و خدمات پزشکی و پرستاری در شیراز .
مشخصات و امکانات نرم افزار
- امکان ثبت ، ویرایش مشخصات مشتریان مرکز و ارائه کد اتوماتیک و گروه بندی مشترکین
- امکان جستجو ی سریع و آسان مشترکین بر اساس کد ، نام خانوادگی ، آدرس ، تلفن همراه و . . .
- ثبت و ویرایش ارائه خدمات درمانی ،پزشکی ، پرستاری جهت مشتریان به صورت نام و مشخصات بیمار ، تاریخ ارائه خدمات ، مشخصات پرسنل همکار و درصد همکاری جهت مراجعه به منزل بیمار.
- مشاهده خدمات ارائه شده به مشترکین بر اساس شماره سرویس ، نام بیمار ، نام پزشک ، نام پرستار و . . .
- ثبت و ویرایش و تنظیم لیست خدمات قابل ارائه و مبلغ هر سرویس توسط مرکز از جمله ویزیت – وصل سرم – تزریق – چک فشار خون – ساکشن – وصل سوند – تعویض تراک – وصل لوله معده – تزریق – نوار قلب و . . .
- جمع بندی خدمات ارائه شده به بیمار به صورت جمع کل هزینه ، سهم همکار ، سهم مرکز و امکان چاپ و گزارش صورت حساب همکاران و بیماران .
- امکان تهیه گزارشهای آماری ، تعداد خدمات ارائه شده ، مبلغ کل هزینه ، مبلغ سهم بیمار و . . .
- امکان تنظیم و چاپ و کنترل قرارداد های کرایه دستگاهها و تجهیزات پزشکی و فتو تراپی ، تخت و دستگاه اکسیژن و . . .
- امکان ثبت برگشت دستگاه و محاسبه کرایه و امکان چاپ و ارائه رسید دریافت و پرداخت هزینه ها
- امکان تنظیم و چاپ و تمدید کنترل قرارداد های فتوتراپی - قرارداد های فیزیو تراپی – قرارداد پرستاری – قرارداد مراقبت در منزل - قرارداد کرایه تجهیزات پزشکی و محاسبه هزینه های قرارداد ها .
- تهیه نسخه پشتیبان به صورت اتوماتیک
- امکان تنظیم متن قرارداد های فتوتراپی – قراردادهای پرستاری در منزل – قرارداد های فیزیو تراپی در منزل – قرارداد های کرایه تجهیزات
لطفاً جهت دریافت نسخه آزمایشی فرم زیر را پرکرده تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود .